Când viața îți dă lămâi, tu pufulește-te!

Nu am crezut niciodată în expresia a fi crescut în puf. Oricâtă ciocolată ți-au dat părinții chiar și după ora mesei, viața are un talent teribil de a-ți administra o doză șoc de nefericire. Chiar și așa, ai întotdeauna o alegere în față: fie îți plângi de milă, fie găsești soluții și până să le duci la capăt (căci deh, orice rezolvare cere timp și perseverență), te alinți cu…pufoșenii. Nu poți de fapt să trăiești în puf, dar poți în schimb să aduci câteva momente pufoase în viața ta, măcar din când în când: un pui de cățel, un breloc-mingiuță atașat genții, crema de brânză pufoasă Delaco sau…o vacă de pluș. Da, m-ați auzit bine, o vacă de plușpentru mine, asta a fost inițierea în lumea pufoșeniilor, deși la început, când am făcut cunoștință cu…mhm, Lana…mi s-a părut că am fost discret insultată.

Totul a început ca o poveste clasică cu un el și cu o ea. În primul an de facultate, m-am îndrăgostit de un băiat de la Informatică. De altfel, totul părea predestinat. Ne despărțea doar un coridor căci studenții știu bine că Literele și Informatica împart insinuant una și aceeași clădire. După tradiționala ieșire la chico, am râs, am discutat, ne-am sărutat, ne-am ținut de mână și după câteva săptămâni, am decis că suntem pregătiți să cucerim lumea…în doi. Greul de acum începea: deși avea bucle, un râs contagios și energia unui supermarket plin de energizante, era nevăzător. Ne-a fost cam greu să mergem la cinema, dar ce mai conta…pe vremea aia credeam doar în puterea de a iubi, unde mai pui că eram mare fană a filmului Butterflies are free.

După câteva luni de relație, în care am dat în gropi, ne-am prăpădit de râs, apoi ne-am prăpădit unul după altul și le-am explicat ospătarilor de la diverse restaurante că avem nevoie de un singur meniu, băiatul a simțit nevoia să marcheze cumva momentul și să-mi facă un cadou aniversar. Un pic dezorientat de unul singur, și-a luat un coleg de cămin și a decis să-mi cumpere un animal de pluș: cu acest clișeu nu prea avea cum să dea greș, totuși…colegul era pus pe farse și deși i-a spus că a ales un ponei alb, imediat după ce mi-a oferit cadoul, făcând între timp aluzii la armăsari și unicorni, eu eram deja la beregata lui: din pachet mă privea o văcuță albă cu pete negre, pufoasă tare ce-i drept, dar invariabil o vacă.

lana1

După ce m-am uitat un pic la mine să verific că am rămas același țâr de fată, l-am întrebat hotărâtă: ADICĂ SUNT GRASĂ? A înțeles cu greu confuzia, am plecat la cămin și colega de cameră m-a întrebat curioasă ce am primit. Deși îmi era rușine să-i arăt, nu prea am avut de ales, iar reacția ei a fost neprețuită: OOOOOO, ASTA E NEOBIȘNUIT, DAR UITE CE PUFOASĂ E! CE NUME ÎI DAI? Naturalețea cu care a reacționat a fost contagioasă, m-am uitat la văcuță, am văzut cât de frumoasă e de fapt, i-am dat un nume chic –Lana (pe filieră Lana del Rey căci și ea este o nonconformistă contestată de mulți)- și din momentul ăla, am strâns-o în brațe cel puțin săptămânal. E lângă mine de doi ani, e cochetă, aterizează în cele mai diverse locuri din cameră și îi place mult să facă duș, atunci pesemne se reconectează cu atitudinea ei de divă.      

lana4

Lana m-a învățat o lecție prețioasă: momentele pufoase vin deghizate în cele mai bizare forme. Cine ar fi ghicit că sub suspiciunea de a fi fost făcută grasă stătea de fapt un cadou bine-intenționat? Anii au trecut, Lana s-a făcut cucoană și eu am devenit din ce în ce mai răsfățată, acum i-am găsit văcuței vecin/rival de pufoșenie: crema de brânză Delaco, e alegerea cea mai bună pentru micul-dejun: arunc repede pe sandviș și pe deasupra, se mai și potrivește de minune cu pielea văcuței că doar Lana nu mănâncă nimic neasortat.

delaco

*** Articolul de față constituie a doua probă din cadrul concursului Spring SuperBlog 2017, având ca subiect Puff…. Puff….. Pufulește-te!. Sponsorul probei este Delaco Distribution SA.***

Surse foto: https://pixabay.com/ro, arhiva personală, kit Delaco

3 thoughts on “Când viața îți dă lămâi, tu pufulește-te!

Leave a Reply

