Gretel și creditul pentru investiții AVBS

În clasa a X-a, la “Educație antreprenorială”, profesorul, un tip bondoc și dezghețat, a discutat în detaliu despre cum se redactează un plan de afaceri: cu fișă de risc, strategii de dezvoltare, campanii de marketing, anticiparea obstacolelor, clientul-țintă și toate detaliile care transformă o idee într-o realitate palpabilă. Deși genetic am sânge de afaceristă pentru că atât bunicii, cât și părinții mei sunt antreprenori, eu sunt de fapt un șoarece de bibliotecă.

tata antreprenor
Tata și finuțul meu…pregătindu-se pentru un montaj. Business shit!

Dacă ar fi însă ca într-o zi să-mi iau soarta în mâini și să mă lansez pe piață, aș revedea notițele din liceu și mi-aș deschide o cofetărie. Pentru că numele Dulcineei a fost deja folosit de concurență, m-aș reorienta către Gretel, cofetăria mea însă nu ar fi făcută integral din turtă dulce, mi-ar fi greu să intru în renovări după fiecare ploaie, în schimb ar fi făcută din povești…poveștile clienților mei.

Cred că o aniversare fără tort e un compromis, iar un tort fără o poveste…hm, un compromis și mai mare. Nimeni nu ar trebui să-și cumpere pur și simplu un tort de ciocolată, la Gretel tortul devine narativ. Ai împlinit 18 ani și vrei un desert memorabil cu care să-ți impresionezi invitații la majorat? Spune-mi povestea ta, strecoară și câteva fotografii și echipa Gretel îți modelează destinul din zahăr, cacao, marțipan și alte bunătăți. Aș improviza din lumânări o ramă pe circumferința tortului și în interior, aș plasa figurine dulci. Clientul însuși s-ar putea vedea transpus într-o păpușă de marțipan, conducând o mașină decopotabilă de jeleu roșu…amintire recentă de luna trecută, de când a luat carnetul. Clientul numărul doi e un star rock în devenire? Perfect, aș modela două forme comestibile cântând la două chitări de bezea: el însuși și Santana. Clientul numărul 3 joacă tenis cu o ambiție demnă de Nadal? Nu-mi spune mai multe, facem mingea de tenis   dintr-o bomboană Raffaello.

AVBS-CREDIT-300x168
Doamnelor și domnilor…soluția!

Visele sunt frumoase, dar orice vis care se vrea mai devreme sau mai târziu palpabil, are nevoie de o infrastructură puternică. Aici intervine AVBS credit. După ce mi-aș deschide prin forțe proprii cofetăria, testând doi ani piața și limitându-mă la câteva fursecuri mai fanteziste, la gama clasică de prăjituri, la o locație chic, la o echipă specializată în vulcani de ciocolată și la o servire amabilă, aș începe să implementez proiectul torturilor narative. Am nevoie de utilaje, de un grafician/caricaturist care să-mi facă șabloanele și de un cofetar de top, volubil și dispus să se reinventeze la fiecare comandă. Tocmai de aceea aș alege creditul pentru investiții. Pașii sunt clari: sun la 021 2304343, discut cu experții financiari AVBS (fie vorba între noi, companie de intermedieri credite, înființată în 2007, care oferă înainte de toate suport gratuit potențialilor clienți), le prezint proiectul și dacă ne punem de acord că ideea are viitor, aplic pentru un împrumut. Asta nu înainte să mă documentez serios ce presupune asta.

Așadar…creditul IMM, mai precis creditul pentru investiții, este un ajutor financiar cuprins între 20 000 și 670 000 RON, suma stabilindu-se în funcție de nevoile debitorului și de capacitatea sa de rambursare. Creditul se revizuiește anual și perioada de rambursare se întinde până la 7 ani, iar scopul principal al acestui credit este direcționarea banilor către investiții, refinanțări, achiziții și construcții. Eu una mi-aș renova cofetăria, aș achiziționa utilaje hiperperformante pentru a-mi modela torturile într-un stil creativ și adaptat poveștilor clienților mei și nu în ultimul rând, aș angaja un cofetar de top, adus de peste ocean dacă e cazul, un om îndrăzneț, cu rețete uluitoare, capabil să se adapteze unor cerințe atipice, diferite de la client la client, cu responsabilitatea unor produs final de calitate, dar și cu libertatea deplină de a inova.

raw.gif
Despre ce cofetar vorbesc? Hmm, cu AVBS, prima opțiune e Jared Leto. He has skills, baby! 

Până data viitoare, când vin cu diplomatul (de piele sau de frișcă, în funcție de context) și pun planul de afaceri pe masă, vă invit pe toți la Gretel, vă invit chiar înainte ca Gretel să fi luat ființă, cu anticipație, dar mai important, vă invit să gândiți măreț pentru că se poate. Știți cum se spune din bătrâni…Visează…obține cu AVBS. Just kidding! Cuvintele acestea pot rămâne un slogan gol sau dimpotrivă, dacă aveți inițiativă, ele se pot transforma în saltul acela uriaș care vă scoate din reverie și vă transformă într-un brand de succes.

*** Articolul de față constituie a noua probă din cadrul concursului Spring SuperBlog 2017, având ca subiect AVBS îți CREDITează AFACEREA!. Sponsorul probei este AVBS Credit.***  

Leave a Reply

